Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 25 oktober 2010

Växtvärk!!

Lilleman har varit väldigt orolig på nätterna på sista tiden. Han skriker och är helt förtvivlad och vill inte alls vara kvar i sin säng. I natt så försökte Peter honom att somna om i över 1 timme, han ville inte men det gick till slut. Sen vakna han igen efter 1 timme och satte igång igen. Denna gången tog jag honom och jag tog in honom i vår säng. Han sa aj och peka på sin fot, så började massera den och då slappna han av och somna om. Min lilla tokis har växtvärk!


Jag har blivit genom förkyld och hade feber under hela dagen igår, idag har jag ingen feber men stannat hemma för att vila upp mig. Men imorgon blir det jobb igen...jag längtar =)

4 kommentarer:

  1. En sådan kanonbra bild på Eric! Är den nytagen?

    Krya på dig, Cicci.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Tack Katarina jag tycker också att den blev bra haha

    SvaraRadera
  3. Jaså, det är du som har tagit den! Det gjorde du bra!
    Hälsningar Katarina

    SvaraRadera
  4. Det var samma dag som vi åkte hem från Mallorca och Eric spyde hela tiden men ändå en solstråle när han skall fotas

    SvaraRadera