Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 6 december 2010

Pepparkaksbak!

Igår var det årliga pepparkaksbaket hos Peters mormor och jag och lilleman var med en liten stund i allafall. Men Eric tyckte inte det var så himla kul,utan roa sig med annat. Eric´s farmor, Peters mormor + faster bakade igår lite över 1000 pepparkakor.
Allt avslutades med god middag då älskling kom också då han jobbade till 17. Vi kom hem runt 20.00 och Eric var helt slut så han somna direkt. Peter gjorde det också så det var bara jag som satt uppe och kolla lite bloggar. Har inte varit så jobbig helg utan faktisk väldigt rolig.

Men idag var det svårt att få behålla något, var och kolla mina värden hos läkaren och de såg fortfarande väldigt dåligt ut. Tråkigt! Men det känns bättre förutom att jag känner för att sova hela tiden. Ska ditt igen på onsdag och prata med läkaren igen + nya tester.

Bilder kommer när min underbara svärfar Mats har lagt in bilder som Katarina tog =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar