Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 11 december 2008

Jobbig natt!!!!

Hade värkar igår ifrån 18.00 - ca 04.00 imorse. Sen började de avta igen =(
Men vi åkte in imorse kl 6.30 för att se om något hade hänt och för att få min spruta. Vill inte ha fler sprutor nu...är alldeles blå om magen. Ska lägga in en bild sen när Peter kommer hem. Men INGET hade hänt!!!! Blev hem skickad igen och fick nöja mig med att vara öppen 1½cm. Tror verkligen att denna lilla kille som börjar bli rätt stor inte vill komma ut.
Men idag ska jag göra som barnmorskan sa och bara ta det lugnt ...se på film och TV hela dagen. Bada och äta godis =)
Har sprungit nu i en vecka och det har inte hjälpt så kan se om jag kan tråka ut honom så han kommer pga det istället.
Jag undrar vad min syster gör idag..hon svara inte på mitt sms???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar