Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 29 december 2008

Skön natt!!!

Igår var vi hemma och åt middag hos Peters mamma. Fick ur ont i min mage efter typ 1 timme. Så jag ville bara hem...och jag hade mega huvudvärk. Lilleman bestämde sig för igår natt att inte somna försen kl 03 på natten. Så det blev konstig sömn mellan lör och sön. Men igår bestämde jag mig för att försöka lägga honom vid 22.00 ..han somna lite över 23 och sov till 04.30. Vakna sen igen vid 09.40. Min duktiga kille =)
Nilla har kommit in på sin utbildning så hon kommer vara i Danmark i 10veckor från och med den 7 Jan Kommer sakna henne.

Eric och Peter har badat tillsammans för första gången....så söta tillsammans.

Veckans planering:
Tis - BM kl 10.30
Nova
Zoo Giganten
Ons - Nyår på Bo01
Tors, fre - Inget speciellt
Lör - Middag Bo01
Sön - Ta det lugnt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar