Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 29 november 2010

Förkyldning igen....

Eric´s lilla näsa har runnit hela dagen och efter trippen hem till mina underbara föräldrar så kom febern också. Så det blir att Peter får stanna hemma imorgon, man kan inte lita på min mage längre. Utan jag kan ligga sidan om toaletten hela dagen om det slår fel. Men idag har jag mått helt oki så jag tog tag och städa hela lägenheten. Men vet jo aldrig när man mår så bra igen. Har precis skickat iväg våran önskelista till julen. Tycker det är svårt att hitta på något man kan önska sig!

Jag kommer uppdatera Eric´s önskelista då jag har fått reda på lite info om vad som kommer. Hans önskelista kommer fortsätta att ligga som jullista också. Meddela mig vad ni tänkte köpa så jag kan meddela andra + själv veta vad jag ska köpa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar