Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 12 november 2010

Snuttis

Efter den natten familjen har haft så vet vi att vi lever. Eric har hostat, gråtit, varit vaken och ropat omvarandat hela natten. Vakna upp vid 5 och hade feber...trodde snällt att han skulle somna om efter lite alvedon. Men det gjorde han inte, tur är så tog Peter honom in i vardagsrummet och såg på film vid 7. Eric hämta mig strax efter kl 8... han tyckte väl att det var dax för mig att komma upp och äta frukost. Eftersom Eric vakna så pass tidigt så var han super trött och alvedonen hade gått ur kroppen vid 10. Efter en ny alvedon så kasta jag honom i sängen...han sov till kl 13. Skönt att själv också få vila.

Vi har inte hitta på så mycket utan bara varit och handlat + varit på apoteket och köpt hostmedicin. Eric´s feber hög igen nu på kvällen så det blev sängen runt 19.30. Men vi hitta inte hans snutte....både jag och Peter leta igenom hela lägenheten och vi hitta den inte alls. Jag var nästa hundra på att han inte hade med sig den när vi var och handla. Men sen när jag tänkte på det lite till så kom jag ihåg att jag bad honom flytta över snutten i den andra handen när jag tog på honom sin jacka. SKIT också tänkte jag och cykla ner till apoteket och Hemköp. Fanns inte inne på apoteket men som tur var fanns den på hemköp. Det är så lätt att missa när han kastar ut den...speciellt inte när vi inte är hundra att han har den med sig.
Eric har lejonet!!
Nu sover han och snuttis i sängen och jag HOPPAS på att det blir en lugn natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar