Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 12 november 2008

Fika med Nilla!

Peter har varit sjuk igår och idag. Så det har varit jag som har gjort allt här hemma. Snacka om att man blir trött av att göra allt själv.

Idag mådde han i alla fall bättre så vi åkte och handlade och samtidigt tog en fika på OBS med Nilla. Min lilla ängel.
Blev en massa prat om uppfostran och om allt som har med förskola att göra. Fattar inte varför visa föräldrar inte uppfostrar sina barn utan låter barnen styra allt. Man blir så trött på dessa föräldrarna!

Så det blev en fika, sen in och handla. Lika kul varje gång då jag och Peter inte alls vet vad vi skulle äta de kommande dagarna. Min matlust är inte på topp och Peter som har kräkts under hela gårdagen var inte alls så sugen häller. Men vi kom på i alla fall tills på lördag. Så får vi se vad som händer då. Peter kommer vara hemma imorgon också. Får se om jag ska titta in hos Madde och Liam imorgon eller om det blir att ta det lugnt då också. Vi får se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar