Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 17 november 2008

Måndag


Vakna sent idag =)
Peter va ledig så kände inte för att stiga upp utan låg kvar och myste med honom. När vi väl steg upp såg vi att det va fint väder. Så det var bara att stiga upp och ära frukost. Sen åka till Limhamns fältet med Whiskey.
Var ute med honom i ca 1½ timme. Han var ur duktig...lekte fint med alla hundarna som var där. SOM vanligt glömde jag min kamera...men jag tog detta fotot med mobilen. Blev väl oki!
Sen åkte vi och handlade på obs. Blev kyckling med potatisgratäng till middag idag. Nu sitter jag och pratar med min syster och sen kanske jag ska in till stan och ta en fika. Har inte bestämt mig än. Kommer inte i några av mina byxor längre....inte ens mina mammabyxor. Trycker på lillemans huvud!! Ur kul. Vill bara ha ut honom så jag kan få tillbaka min kropp igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar