Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 27 november 2008

TRÅKIG DAG......

Min dag har varit ur tråkig....vet inte vad jag ska göra för att få dagarna att gå nu. Men jag har ändå ur mycket som jag kan göra...som mitt examens arbete. Men så fort jag sätter mig och skriver så får jag sammandragningar eller så ligger min lille kille och trycker på revbenen. Så det blir inte så mycket skrivande. Har ändå kommit en bra bit på vägen.

Peter är ledig imorgon så jag kan hitta på något med honom imorgon. Det är verkligen jobbigt för vårt förhållande nu när jag hela tiden klättra på väggarna och är på dåligt humör. Men han tar mig med en nypa salt och förstår att det är jobbigt. Han är underbar.

Har hittat en pepparkaks snyttefilt på hansa...ska nog köpa den imorgon.
Ska försöka komma in oftare och skriva...LOVAR!!!
Nej nu ska jag handla lite på www.hm.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar