Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 23 februari 2010

Bra bok tips??

Nu när man har ett underbart sovrum att sitta och mysa i så behöver jag en bra bok. Har läst allt vi har hemma och bara längtar efter en bra bok att läsa om kvällarna. Någon som har ett bra tips???

Idag har vi faktisk haft en mys dag med Nilla. Varit och köpt pärlor ( jag ska börja igen...så snart kommer bilder) vi har fikat och ätit god middag OCH BARA SNACKAT EN MASSA SKIT =)
Hur mysigt som helst, hon gick precis. Lilleman är piggare idag och har börjat ätit lite igen, men jag kommer stanna hemma med honom tors, fre för jag vill att han ska bli riktigt frisk innan han går tillbaka till dagis. Tycker det räcker med kräksjuka nu! Vi har det på avdelningen nu så jag hoppas jag själv slipper det, fast lite bakterier som hade satt fart på min mage hade jo faktisk inte skadat =)

1 kommentar: