Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 3 februari 2010

Tack ANNA!!!

Har precis varit och hämtat mina föräldrars BMW. Anna körde mig till Åkarp så jag kunde hämta den =) Vi är i behov av två bilar på fredag, då jag ska på middag och Peter jobbar sent. Plus att det gör min dag imorgon lite lättare också då jag måste hem på rasten för att gå ut med Whiskey. På fredag ska jag lämna min lille vilding till hans farmor och farfar Mats. Jag har inga som helst problem att lämna han över till dem, är så nervös av mig annars men jag vet till 100% att min lille vilding är i trygga händer.

Idag när jag stod ute på gården och höll på att frysa av mig fingrarna så stod jag och tänkte på BLEKINGE!!! Gud vad jag längtar tills vi åker ditt igen...ska bli kul att se Eric där uppe ...nu när han är så självgående. Ska bli så kul...men det blir nog inte förtsen påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar