Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 1 februari 2010

Helt slut.........

VILKEN DAG!!! Eric vakna lite över 6 imorse och satte igång med sina ljud. Han tränar helt klart sin röst, gå runt och pratar, låter som en bil eller säger MAMMA hela tiden. Han har varit i full gång hela dagen till precis nu, då han somna på golvet när jag plocka undan maten. Trodde första att det var något fel på honom, men han hade tagit sin filt + napp och lagt sig i Whiskey´s korg. Ingen batteri i kameran annars hade ni fått ett foto på det. Min lilla tokis. Nu sover han och jag är helt slut. Hoppas han för Peters skull att han sover lunch...vi behöver det.

Eric ska rasta sin farmor och farfar Mats på fredag...han ska sova hos de till lördag. Då jag ska på middag. Lämnar över en liten vilding till de =)

1 kommentar:

  1. Det är ju en liten klok pojke ni har. Kommer man inte i sin egen säng, så får man ta vad som finns. Synd med batteriet, för den bilden hade jag velat se.
    Kram Katarina

    SvaraRadera