Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 7 september 2010

För få timmar...

Jag hinner inte med längre. Har så sjukt stressigt på jobb och jag hinner knappt göra något där. Vi har personal som är sjuk så vi sliter....är så trött så när jag väl kommer hem så orkar jag inget. Sen har jag massa att göra här hemma också ... men men.


När jag hämta Eric idag såg han ut här:

Eric har ett fint skrubb sår i pannan. Min lilla prins försökte hoppa gummiband, som de större tjejerna hoppade ute på gården. Han är nyklippt också....visst blev han fin???

5 kommentarer:

  1. Oj, vad Eric ser stor ut när han är nyklippt. Det blev ju fint.
    Han får ju sina smällar och märken. Du kan göra ett fotoalbum med Erics alla märken, Cicci!
    Stackars lille Eric och jag hoppas att någon tröstade honom när han trillade.
    Stor kram från farmor som tänker på honom.

    SvaraRadera
  2. Eric det är farligt att leka med tjejerna

    SvaraRadera
  3. mormor får visa dig Eric hur man hoppar gummiband på tisdag ,jag kan inu och Peter jag är INTE för gammal farmor kan ju ocksså komma och hjälpa till vet ja hihi

    SvaraRadera
  4. Det kom ett s förmycket i också sorry

    SvaraRadera
  5. Farmor har också varit jätteduktig på gummiband och är det säkert fortfarnde!!!!!!!! eller vad tror ni?

    SvaraRadera