Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 14 september 2010

Långa dagar...

Min lilla Prins =)
Jag vill verkligen försöka skriva varje dag. Men jag hinner inte, har tok för mycket att göra. Allt jag gör handlar om jobb, är jag inte på jobb så har jag arbete hemma som jag arbetar med. Eller som idag att jag sitter på möte till kl 20. Underbara mamma hade vår lille prins idag, det hade gått bra och han hade varit duktig. Tack MAMMA!

Vad som händer på Eric fronten är att han har börjat säger Tack på teckenspråk och han tar min kamera och tar en massa bilder. Så varje gång man laddar över bilder så har man alltid några som Eric har tagit. Eric har fotat vår dörr i sovrummet.

1 kommentar:

  1. Klart det gick bra ,inte första gången jag har hand om barn hihi sett många bra filmer Nicke nyficken och karlsson på taket .

    SvaraRadera