Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 9 september 2010

Tecken som stöd

Har länge velat gå en kurs där jag lär mig tecken som stöd. Men har inte funnit någon bra kurs eller möjlighet. Men idag fick jag möjligheten och tog den direkt, då jag fick frågan av min chef. Jag kommer vara kontaktperson till ett barn som har behovet av just tecken som stöd. Väldigt passande då att han skicka mig på kurs. 12 veckor framöver kommer jag gå på kurs i Svedala, hoppas nu att det löser sig med Eric då kursen är 16.30 - 19.00 vet inte dagar än.

Min prinsen sitter nu i badet och leker en massa, han var full med grus så det fick bli ett bad. Sen ska vi hoppa i den stora sängen och kolla på film till Peter kommer hem, blir nog Emil.

2 kommentarer:

  1. Du får tala om om ni behöver hjälp.

    kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Det är en jättebra kurs!!!

    SvaraRadera