Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Fick en jätte fin ring av Peter och lilleman idag, en ring ifrån Espirt. Den är jätte fin och jag hade vissat en bild om jag hade hittat sladden till kameran. Jag har lagt den igen på ett super bra ställe...nog för bra för jag hittar den inte. Peter fick en bok av mig och lilleman, Historiska myter och lilleman fick två Halvan böcker. Alla super nöjda. Lovar visa ringen så fort jag hittar sladden. Ska lägga ut bilder ifrån helgen också då Eric träffa sin söta kusin Carl.

Imorgon får jag veta vad Mini har för kön...förhoppningsvis =)
Mats om du läser detta kan du skicka er hemsida till mig igen för den ligger på datorn som inte startar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar