Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 9 februari 2011

Tack Brossan =)

Eric är fortfarande sjuk och kommer inte gå på dagis alls denna veckan. Men idag hade vi ett möte som jag kände att jag var tvungen att medverka på. Peter kan inte vara hemma med lilleman...han missar för mycket. Så jag kände att det var kris och jag visste inte vem jag skulle fråga. Sen kom jag på att min bror kunde kanske komma till oss och passa lilleman i någon timme. Och det kunde han...så himla snällt =) TACK TACK!!
Kändes jobbigt när jag kom hem ifrån mötet, men när man möts av en liten kille men världens leende på läpparna så lättar alla svårigheter. Han är verkligen mitt liv den lilla busungen.

Mini rör sig hela tiden nu och jag känner den ofta och väldigt tydligt. Fick papperna om ultraljudet som vi var på och fick reda på att jag har moderkakan på framsidan denna gången också. Lite tråkigt för det dämpar alla rörelser väldigt mycket. Hade velat uppleva mer rörelse denna gången. Går verkligen och räknar ner till tisdag då nästa ultraljud är....HOPPAS HOPPAS vi kan se vad det är då.

1 kommentar:

  1. Det är bra att ni hjälps åt tradigt att lille man är sjuk igen han får se till att bliva frisk så han kan hämta mig på flyget kram

    SvaraRadera