Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 7 februari 2011

Vilken natt....

Är så himla trött! Eric har hållt på hela natten, han har hostat, gnällt och ropat efter mig. Var inne hos honom hur länge som helst under natten men så fort jag gick där ifrån starta han på nytt. Hostan är det som stör honom mest nu för ögonen ser mycket bättre ut. Men vi får se under dagen hur morgondagen ser ut. Hoppas att jag kan jobba då jag har en massa jag behöver fixa denna veckan.

Eric ser film nu och äter frukost och jag gör detsamma. Hoppas jag kan vila lite underdagen...tänkte att jag och lilleman ska iväg till entre lite och se på kläder när han ska vila. (Om jag inte är för trött)

Kommentera gärna vilka namn nu tycker om till Mini...så hjälper ni oss lite =)

1 kommentar: