Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 26 oktober 2009

Mörkt!

Har precis varit och tränat. Idag blev det Ki-balans...ur skön träning. Då man tränar hela kroppen på ett lugnt och skönt sätt. Svårt att beskriva men det är väldigt skönt för ryggen, känns som man har varit på massage efter man har tränat. Det är stillsam musik och mörkt med tända ljus. Idag var det extra mysigt när man hörde hur det regna utanför!

Igår var det dop för Luke och jag fick hoppa in som gudmor men det gjorde inget, utan jag ställer gärna upp. Efter blev det kalas för Linnea och Linus och så klart fira vi Luke också.

Lilleman och Peter och FARMOR Katarina har varit på öppna förskolan idag och så klart glömde Peter kameran så jag kan inte lägga in några bilder från dagen. Men de hade haft det mysigt! Jag har lekt i regnet hela dagen med mina småttingar på förskolan.

1 kommentar:

  1. Det var jättetrevligt på öppna förskolan. Eric var inte ett dugg intresserad av pappa och farmor, men han hade roligt. Alla barnen är ju inte så snälla. De är ena riktiga egoister. Det är rätt kul att se hur små barn är mot varandra.
    Jag tog lite bilder.
    Trevligt var det!

    SvaraRadera