Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 14 oktober 2009

Peters önskelista!!

Peter fyller 26år på lördag, detta kommer vi fira
på söndag. Många har frågat vad han önskar så här kommer hans önskelista.

Manschettknappar ifrån Brothers. Borstade med en liten strass sten på sidan.

Menu gryt underlägg, röda. Finns på Servera & Duka.


OBH Nordica Kettle Chilli 6431 1.7 liter. Netonet, Duka & Servera.

Super Charger. Laddningsstation för mobiltelefoner. Duka & Servera.

4 kommentarer:

  1. Jag tar det sista va f... det nu är paxat så jag vet vad jag skall handla så svårt annars .Snygg tumme P

    SvaraRadera
  2. Herr och fru Rosensvard har bl.a kopt ett grytunderlagg fast i limegront, funkar det? Kan du inte smsa mig annars Cicci så bytar jag det till rott imorgon.. Kramar Hanna

    SvaraRadera
  3. jadu, jag tror inte nattens framgång betyder att jag får sova imorgon. han var nog helt enkelt trött.. Men jag hurrar för 1 natt! :)

    men han sov 8-7 utan att vakna en ända ång, det har inte hänt en ända gång sen ha föddes :P haha. Så man kan ju hoppas att det vänder snart *peppar peppar*

    SvaraRadera
  4. Det blir ett antal sedvanliga slantar så kan unge herr Peter köpa det han önskar sig.
    Pappa och Anne

    SvaraRadera