Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 24 oktober 2009

Tiden bara går...

Jag hinner inte det jag vill hinna om dagarna när jag jobbar. När jag väl kommer hem ...så lägger jag all min tid på Eric. Och när han har somnat så är jag super trött och vill bara sova.
Men idag är det lördag och pappa väckte mig kl kvart i 9. Gjorde inget för jag skulle ändå upp. Han och Peter försökte fixa med diskmaskinen men lyckades inte. Istället följde vi med hem till Åkarp och hjälpte pappa med köket. Det luktar konstigt så de kolla var det kom ifrån. Det var kaos i köket. Linnea och Luke var där också så det var lite kusinträff hos mamma. Linus, Carro och Christer kom senare. Carro hade köpt en super fin skötväska till mig! TACK!!! Är så nöjd med den.

Luke

Ikväll blir det att bara mysa med god mat och kanske lite vin. =)

3 kommentarer:

  1. Snäll du är vissa röran i köket vad skall folk tro ,att jag inte städar

    SvaraRadera
  2. haha har du inte fler bilder

    SvaraRadera
  3. Mamma de som känner dig vet om att det inte ser ut så i vanliga fall. Och snart kommer det bli super fint ...och då lovar jag lägga ut nya bilde. // Cicci

    SvaraRadera