Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 6 oktober 2009

Tisdag..och jag är har klantat mig =)

Nu är jag igång och jobbar och jag har redan fått en massa positiv kritik. =) Så himla kul att jobba, men vilken ångest jag har att jag inte hinner med det som jag vill med Eric. Han är trött på kvällen och det förstår jag men jag vill mysa med honom och leka. Mina kolleger tycket att det känns som jag har jobbat där länge, bara efter 2 dagar. Jag kan rutinerna och namnen på alla barnen. Barnen har inga som helst problem att komma till mig...så det är verkligen kul att inte stötta på massa problem hela tiden.

Peter och Eric fixar dagarna bra och Peter är så duktig med att hålla det rent och fint här hemma. Idag har de varit och handlat för veckan, varit ute och sen tagit en tur med mig till Entre innan jag skulle på jobbet igen för planering. Sluta kl 14 sen var tillbaka igen på jobbet kl 17 - 20. Så nu är jag trött. Det blev lite inköpt till Eric.


Och jag har verkligen haft huvudet under armen och verkligen inte alls tänk på vad jag stoppar i min mun. Jag har varit riktig dålig i min mage sen i söndes och har haft ont. Blöder och är svullen! Men har inte alls fattat varför...Peter och jag gick igenom maten som vi har ätit och det har inte varit någon mjölk i den. Sen imorse när jag skulle göra min dagliga morgon macka med korv på kom det upp för mig att det kunde jo facktis finnas mjölk i korven. Så jag kolla och jovisst fanns det mjölk i den. Och vi köpte den i söndes och jag har ätit den sen dess....så nu är jag dålig igen och det är bara min egen skull. Får se om det blir läkaren imorgon om det inte lugnar ner sig. Vill jo inte bli riktigt dålig utan då är det bättre att ta två dagar för att fixa mig igen ...än att skita i det och vara sjuk längre sen. Få kolla hur natten blir, har varit uppe på toaletten typ hundra gånger i natt.

Ojdå va långt detta inlägget blev!

1 kommentar:

  1. Man skall inte ha skuldskänsler för att man jobbar men visst saknar man dom där hemma
    (jag åkte innan ni gick upp och kom hem när ni hade lagt er det var inte roligt ) men hoppas att ni tycker om mig ändå får ta igen det på mina barnbarn

    SvaraRadera