Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 16 januari 2011

Läkarbesök

Har inte skrivit om mitt läkarbesök under måndagen för jag har varit så irriterad över det. Men kan skriva lite snabbt! Jag fick reda på att jag skulle precis som med Eric, för att kolla efter missbildningar eftersom jag tar väldigt starka mediciner. Jag kommer ditt och får först vänta i 15 min för att komma in i ett rum där en kvinnlig läkare frågar bara en massa dumma frågor. Jag och Adri som var med satt och fatta inget. För det hon fråga var samma sak det stod i min journal. Sen efter 10 min säger hon att hon också anser att man ska kolla på bebisen och hon skulle skicka en remiss. Kunde ta några veckor....jag blev chockad och meningen med att kolla på bebisen nu är att jag inte ska behöva föda fram om nu vi måste avsluta. ( Självklart hoppas jag inte på detta)

Har fortfarande inte fått någon nu tid och vi börjar nära oss vårt andra ultraljud den 15 feb.

Jag mår super bra nu och jag har mycket växtvärk i magen. Magen blir bara större och större =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar