Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 29 januari 2011

Lördag lördag!!

Eric har sovit i sin säng hela natten och han har bara vaknat 1 gång. Men han är svår att få att sova nu men det är antaligen bara en period han är inne i nu. HOPPAS!!

Eric börjar mer och mer att prata och det kommer nya ord hela tiden. Idag tog han mig på magen och sa mage. Jag fråga han var bebisen är någonstans och han tog på magen och sa där =)

Han växer så det knakar också...har bara 2 par mysbyxor till honom så det blir att in handla nya idag när jag ska ta en runda med Adri på stan.

Visst är han lik sin pappa på bilden??


Var under tisdag kväl på Lollopad klädesparty hos min kollega. Köpte en body till lillen stl 50-56 + en mössa i samma tyg till Eric. Bodyn finns i rosa också men våga inte köpa något innan vi vet vad lillen är för något. Hoppas att vi får reda på det på måndag. Det blir en intensiv dag så jag har tagit ut komptid så jag är helt ledig den dagen. Vi ska vara på ultraljud kl 8.20, Peter ska vara på tingrätten kl 9.45! Han hinner väl se lillen snabbt innan han måste åka vidare och så  möter jag upp honom i stan efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar