Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 13 januari 2011

Musen Eric

Har inte bloggat på ett tag. Har verkligen inte haft lust, bara varit sjukt trött på kvällarna. Men idag tänkte jag dela mer er vad min musen Eric gjorde. Peter är iväg och vi la Eric innan han gick iväg kl 19 eftersom han ska upp kl 7 varje morgon. Precis för en stund sedan tyckte jag att det lätt lite konstigt och jag direkt tänkte på att det var Whiskey som lät. Men så såg jag att han låg och sov...mycket konstigt så jag gick ut i halen för att kolla. Och gissa vad jag såg när jag titta lite snabbt mot Eric´s dörr. Jodå min lilla mus Eric som satt super tyst och lekte med sin bilar. Han hade gått upp och klätt av sig, varit tyst i över 1 timme och lekt. Inte sagt ett ord eller ropat på mig. Helt klart smart min lilla kille.

1 kommentar:

  1. Eric är en liten filur som kan lura mamma och pappa. Det gillar farmor, en gosse som hittar på lite hyss!
    Kram från Farmor

    SvaraRadera