Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 17 januari 2011

Måndag!

Natten till idag har jag varit uppe och kräkts en massa. Har så himla ont i min mage och jag har fått någon klåda som verkligen inte ger med sig vad jag än gör. Efter typ 3 timmas sömn så kände jag att jag inte orka gå till jobbet. Utan jag ringde till min läkare och hörde om han kunde kolla mina infektionsvärden, det tyckte han var en smart idéen och jag skulle komma in under eftermiddag och lämna prover. Ringde sen till KK för att höra angående min klåda för jag tror att den har med graviteten att göra. De tyckte också att jag skulle komma in så de kunde kolla på mig.

Först till min magläkare, testerna visade att jag har en infektion och jag fick antibiotika- spruta. Ska ditt och lämna nya tester igen nästa vecka. Gick över till KK där de inte visste varför det kliar över allt och de kollade i min journal om att jag hade lever påverkan efter förra graviteten. De trodde att det var det som händer nu också...så fick lämna blod där också. Får reda på svar inom en vecka.

Efter 3 timmar på sjukhuset så kom jag hem till en liten febrig kille. Jag som trodde att jag skulle jobba imorgon men jag passar på att vila och mysa med min underbara son =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar