Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 18 april 2011

Helt slut!!

Ingen direkt sömn, gravid och har en sjuk liten kille. Men jag lever och är glad för det. Men det hade inte skadat att få sova lite, men jag gör allt för att få sova men det går inte. Har ont i min rygg när jag ligger och det är svårt att vända sig. BLÄÄÄ för att vara gravid. Men inte lång tid kvar nu, är i vecka 28 nu och då är det mellan 10 - 14 veckor kvar.

Eric har fått feber och hosta, blir inget dagis för honom. Jag är ledig nu till nästa tisdag men jag behöver komma iväg till läkaren på onsdag. Får se hur jag löser detta!! Om Eric är feber fri får han gå någon timme på dagis, måste ta min spruta och kolla mina värden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar