Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 6 april 2011

Skit också då....

Jag har städat hela lägeheten idag för att bli av med allt som har med maginfluensa att göra. Städat ALLT!! Alla golv är rengjorda och här luktar gott. Men självklart ska min underbara son kräka allt han hade i magen sen igår kväll över mitt storarums golv. Skit också....det är inte alls lätt att få det rent mellan de springerna....det jävla golvet ska bort och läggas ett UTAN springer. Nu har jag världens sammadragningar för att legat på golvet och kämpat med att få bort allt. Allt är borta och jag ska bara lugna ner mig och hoppas att min man märker att jag har städat annars vet jag inte vad jag gör.

Kolla på de olika tapeterna och kommentera gärna vilken ni tycker vi ska ha på hans rum som fondvägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar