Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 3 april 2011

Mardrömmar

Jag har bara en massa mardrömmar hela nätterna. Jag håller på att bli knäpp, alla drömmar handlar om Mini och i natt födde jag en lite bebis med svans, massa hår och den hade två kön. Alltså ingen flicka eller pojke. Jag börjar mer och mer funderar på om jag ska ta reda på vad det är för liten sort i min mage så jag kan bli lugn i mina drömmar. Jag är väldigt kluven på vad jag ska göra, antagligen kommer inte Peter vara med på nästa ultraljud så jag ska tvinga mamma eller Katarina att följa med. För jag kan inte gå ditt själv om det slulle vara något fel så får jag spadder och någon måste lugna ner mig.

Mamma var med när jag var inne första gången med Eric i magen och läkaren sa att det inte fanns något foster. Jag blev jätte ledsen och mamma lugna mig och sa att det var för tidigt för de att se det. Och så rätt hon hade för en vecka senare tickade ett hjärta super starkt.

Idag får bli en lugn dag för Eric är inte alls pigg utan han är hängig och trött idag. Blir film och mys i soffan får vår del ett, medans Peter och Whiskey är och fixar med bilen.

1 kommentar:

  1. HEJ
    Jag följer gärna med dig ich kollar mini det hade bara varit jätte kul o spännande

    SvaraRadera