Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 4 april 2011

Sjuk??

Eric var lite konstig igår kväll så jag stanna hemma med honom idag. Han var pigg och verkade inte dålig morse. Sen efter vilan när det ringde på dörren och jag skulle ge ut nycklar till vår nya vaktmästare så hörde jag ett ljud ifrån vardagsrummet. Ett ljud som inte alls låter särskilt trevligt, Eric kräkte ner sig och vår fina soffa. Han börjar skrika och blev jätte ledsen...jag fick springa snabbt in och kolla läget samtidigt som jag ringde Peter för att kolla vilka nycklar det handla om. Snacka om att det blev helgalet här. Peter var på skolan och jag meddela att Eric kräker så han kom hem direkt. Efter den laddningen så har Eric varit oki igen...han har till och med ätit mat och fått behålla det. Får se om det är magsjuka eller vad det var. Men vi får bli hemma imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar