Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 22 april 2009

Intervju

Har sökt en massa jobb nu som förskollärare här i Malmö. Vet inte alls vad jag vill om jag vill in i skolan eller om jag vill jobba som förskollärare. Jag verkligen trivdes i förskole klassen på Högaholm. Men jag vet inte om de var för den pedagogen jag jobba med var helt otroligt duktig. Idag har i allafall en ringt och vill ha mig på en intervju nu på tisdag kl 9. Visans förskola på Högaholm området, en musik förskola som öppna nu i feb. Det är ett grav. vik på ca 1½år. Jag vill hoppa runt lite nu i början tills man verkligen bestämmer sig på vad jag vill.

Förresten har jag fått lite beställningar på smycken så jag ska nu fixa lite med smycken =)
Har fått så mycket positivt kommentarer =)

2 kommentarer:

  1. Roligt,Cicci att det händer saker som är positiva för dig. Snygga halsband gör du ju. Det vet vi redan. Lycka till med intervjun på Tisdag.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Linnea undra när hon får sitt.

    SvaraRadera