Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 21 april 2009

Misstag

Idag har jag tvättat hemma hos min mamma. När jag kom ditt var min lilla söta bror på väg till skolan och fråga mamma var hans linne var någonstans. Mamma sa att hon hade precis lagt det i tvätten....överst! Så jag tog det gråa linnet som var överst och gav det till Pontus....!! Han åkte till skolan och sedan till gymet. När han tar på sig linnet var det inte hans linne utan mamma´s som jag hade räckt till honom...av misstag! Så jag fick ett sms där det stod att jag skulle akta mig nästa gång vi träffades. Så när jag kommer in på Internet fråga jag VARFÖR och så fick jag denna söta bilden. Så söt du är Pontus!



2 kommentarer:

  1. Det är lungt haha! men söt är jag alltid! :D för er som inte förstog det så träna jag ofc inte i det linet! //Pontus

    SvaraRadera
  2. Han är ju rigtigt snygg i mammas linne!!!
    Musklerna kommer till sin rätt!
    Katarina

    SvaraRadera