Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 26 april 2009

Uppdatering




Många har frågat mig varför jag inte har skrivit på några dagar. Svaret är faktisk att jag har inte mått hundra de senaste dagarna...POLLEN. Har tryckt i mig massa medicin men det funkar inte..och igår när jag, Nilla, Eric och Peter var i stan så satte det sig på lungorna Gick och hosta och kände att det blev jobbigare och jobbigare att andas. Så när jag kom hem var det bara att ta min astma medicin....men det värsta med den är att jag blir så himla darrig. Så under middagen hos Christina så mådde jag inte alls bra och jag kände att jag darra hela tiden och det var tungt att andas.
Men men ....en liten uppdatering om vad som har hänt.
Fre - Var vi hemma hos mamma och pappa och åt middag. Grillat...mums =)
Lör - Stan hela dagen med familjen och Nilla. Nilla köpte ett par ur söta skor, Peter en Fred Perry jacka... jag köpte nagellack. Sen på kvällen var vi hemma hos Christina och åt middag, Eric sov mestadels av kvällen där. När vi åkte där ifrån så lämna jag Peter på Big Bowl för han skulle träffa några arbetskompisar. Så jag och Eric fick vara hemma själv och mysa...men eftersom jag inte mådde så bra, så hoppa vi i säng så fort vi kom hem. Peter kom hem runt 4 på natten.
Idag har vi varit snabbt på Nova och tittat. Sen har vi bara myst hemma med te.

Håller på att vänja av Eric att äta på natten ...så nu i natt ska det vara 4½ timme mellan varje mål...vi har ökat med en halv timme varannan natt nu och vi startade med att äta var tredje timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar