Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 6 april 2009

....liten förbättring??

Eric´s förkylning börjar man nog se ett slut med nu. Han har ingen feber och det börjar släppa lite i näsan på honom. Men fortfarande ser man i hans ögon att han inte mer helt 100. Han har väldigt hängiga ögon. Jag har också blivit genom förkyld, hostar och mina stakas bihåler. Så fort jag blir snorig så får jag bihålsinflammation Så mitt huvud håller på att sprängas varje gång Eric tar en lite högre ton. Så idag sover vi hela dagen....jag ska sova så fort Eric gör det och han sover ännu mer när man ligger och myser med honom. Peter håller också på att bli förkyld och det är tur att han kommer hem direkt efter jobb så jag kan få ta det lugnt.

Nu är det bara 2½ dag tills vi åker till BLEKINGE för första gången 2009 och det blir Eric´s första resa och första gången i BLEKINGE!!!! Bara ur mycket mer man måste packa.... =)
Skriver här så jag kommer ihåg att jag ska be Eric´s farmor att ta med sin babysitter så vi har en mindre sak att ta med.

1 kommentar:

  1. Jag tar med babysittern. Ni får krya på er fort så att ni är pigga i Blekinge.
    Kram farmor / Katarina

    SvaraRadera