Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 3 april 2009

Sjuka!!

Lilleman vakna i natt ur gnällig...så jag tog tempen på han för han lätt väldigt snorig. 38.6 och en förkylning..JIPPI!! Så jag gav han en alvedon, som han sov rätt bra på sen. Men han låg och hosta så jag har knappt sovit. Nu på morgonen verkar han ändå rätt pigg, sitter och snackar och leker. Men man hör hans lilla näsa och han är röd runt ögonen. Så nu ska vi hållas oss för oss själva så han blir frisk tills vi ska åka till Blekinge! Ska gå ner till entre till apoteket och fixa lite saker till båda han och mig. För jag behöver medicin för mina ögon och näsa...nu när det är så fint väder. Och inget regn....då är halterna av pollen extrema så min allergi är inte alls rolig. Nu ska vi ut och gå en runda i det fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar