Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 10 mars 2010

Bläää


Eric har slutat att dricka välling...ett steg han har tagit själv. Men nu vet han nog inte vad han vill, för det är en massa gnäll och en massa skrik hela tiden. Han vill inget alls....inte ha välling...inte ha napp och INTE SOVA! Han somnar snällt runt 19 och vaknar runt 21 och är arg som ett bi. Kommer man in med välling säger han klart och tydligt NEJ! Men inget verkar fungera, men får inte röra han. Jag håller på att bli tokig!!!!! I natt skrek han som en galning och Peter gjorde allt för att få honom lugn...jag fick ligga snällt kvar i sängen eftersom Peter måste också ta honom. Och visar jag mig så vill han bara till mig. Det tog 1½ timme för honom att lugna sig och somna om...sen så sov han till kl 07 och var hur glad som helst. Hoppas verkligen det är en fas som vi måste igenom. Hoppas han är snäll på lördag när vi ska ha gäster.

Älskar dig över allt fast du gör oss tokiga! ( + trötta)

1 kommentar:

  1. Var inte oroliga. Eric är som ett solsken på lördag när han får träffa oss!

    Stor kram från farmor

    SvaraRadera