Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 5 mars 2010

Söka nytt jobb....

Gud vad jag är trött på det jobbet jag är på nu. Bara en massa skitsnack och en massa bråk. Känner inte alls för att jobba för jag vet att det är JAG som jobbar med 18 barn och mina kolleger sitter i möte med chefen för de är som små barn och inte kan stå för vad de säger och gör. Näää nu är det nog och jag börjar söka en ny tjänst. Tycker det är väldigt synd för jag älskar stället, barnen, föräldrarna ...men men.

Dagen har spenderas ute med mina småttingar...de är som små kor som släpps ut på sommarbete nu när solen har tittat fram. Efter jobb som åkte familjen på en liten shoppingtur till Nova. Blev ett par gummistövlar till lilleman.

(Film kommer imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar