Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 17 mars 2010

Nu är det igång.....IGEN!!!!

Vakna hur tidigt som helst imorse och mådde inte alls bra. Väldigt ont i min mage, tog min medicin sen somna om. Försov mig och mer eller mindre sprang till jobbet. Hann knappt innan för dörren på förskolan så kräktes jag. Tänkte att det bara var stress men jag fortsatte att kräkas och magen ville inte alls lugna ner sig. Hade svårt att stå upp för magen krampa hela tiden. Sen efter ett tag så lugna det ner sig igen. Men kom tillbaka efter en halv timme som smärta. Så fick åka hem och ta det lugnt. Nu har jag ont och magen vill inte behålla något alls...men jag känner mig bättre på något sätt ändå. Feber och ont i mina muskler så det är säkert en ny infektion. Sitter och funderar på om jag ska jobba imorgon eller inte. Kanske ska ta den dagen att åka till läkaren och kolla mina värden.

Har mått så bra på sistonde och helt plötsligt så kommer det tillbaka. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar