Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 23 mars 2010

Sjukskriver mig snart!!!!

Hoppas hoppas jag får nytt jobb innan sommaren...för jag orkar snart inte mer. Mår SKIT!!! Varje dag jag kommer hem mår jag psykiskt dåligt och är helt slut i kroppen. Har ångest för att behöva gå in genom dörrarna till jobbet och jobba med vuxna människor som beter sig som om de vore tonåringar. Den pratar inte med den, den är sur på den och den blir sur på en om man pratar med den som den inte pratar med. SNÄLLA SLUTA!!!

Ringde läkaren idag och meddela att jag mår inte hundra och min mage är helt upp och ner. Han meddela mig att det är helt hundra att det är situationen som gör att jag inte mår bra. Det vet jag också! Han sa att han sjukskriver mig om jag vill ......

Eric känner nog också av att jag är helt slut...så han är lugn och snäll. Men innan han somna idag var han super gnällig...hade jag också varit om jag hade feber pga att 4 kindtänder är på väg. Får se om febern är kvar imorgon...då blir det en dag ifrån helvetet =)

Så nu alla som läser denna bloggen....håll tummarna att jag får ett nytt jobb SNART!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar