Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 30 mars 2010

Tisdag - frukost med farmor!

Eric´s farmor kom till oss imorse och åt frukost. Och lekte en massa med oss. Vi hade det jätte mysigt och både jag och Eric gillar verkligen att ha henne här. Vi fick en påskpresent! Sen har vi lekt med lego...och jag fick vara med på bild. Inte så ofta efter som det är jag som tar foto här hemma. Men det är kul att få vara med ibland i alla fall. Min lille prins liknar sin pappa väldigt mycket idag. Men vit body och jeans. =)Vi kolla också om Eric hade blivit längre..och det hade han!!

När farmor gick hem för att fixa inför tantmiddagen ikväll, så somna lilleman direkt i sin säng. Var tvungen att ta ett foto till på honom. Så himla söt när han ligger med alla sina nallar.

1 kommentar:

  1. Katarina /farmortisdag, mars 30, 2010

    Jag tycker det är lika roligt att träffa er. Så duktig Eric är på att leka själv. Han har verkligen blivit en stor gosse.
    Vi ses snart i Blekinge och det ser vi framemot, Mats och jag.

    SvaraRadera