Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 4 maj 2010

Tiden går SNABBT!!!


FRUKOST!!
Helgen gick jätte snabbt och var lika underbar som det brukar vara i Blekinge. Jag glömde min kamera...så Katarina/Mats skicka gärna bilder till mig =) Killarna byggde däck och då menar jag alla killarna. Eric hjälpte helt klart till...så himla söt när han och farfar Mats byggde tillsammans.
Igår var hela familjen helt slut vi bara sov bort dagen...skönt att ta det lugnt ibland. Jag var bara iväg kl 8 på en förskola och skulle se om jag ville ta ett vik där. Men nej tack så jag när jag fick reda på att de hade 3 timmas planeringstid var fjärde vecka....hur det funkar vet jag inte. + att man skulle ha planering kvällstid 1 gång i månaden....NEJ TACK!!

1 kommentar:

  1. Farmor/Katarinatisdag, maj 04, 2010

    Det är trevligt att ha er hos oss. Den lille rackarungen är duktig på att hjälpa till och jobba i det tysta ibland. (hitta på bus).
    Kram farmor

    SvaraRadera