Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 11 maj 2010

Uppdatering om mitt skit ben.

Tränat nu varje dag med de övningarna som sjukgymnasten har givit mig...inget har hänt med den musklen som är skadad. INGET!!!! Trodde att jag skulle börja gråta när hon sa det, fråga om hon trodde att det kommer se normalt ut igen och då sa hon Nej! Jag kanske är konstig men jag vill inte se ut så...visst det är VIKTIGAST att jag får tillbaka min funktion men ändå vill jag inte ha en insjukning i benet.

Ska till ortopeden imorgon eftersom jag fick en akut tid där de ska kolla på mitt ben och göra en bedömning. Operation eller inte. HOPPAS INTE!!!! (Katarina jag ska vara där ute kl 13.40, vet inte när jag kommer där ifrån. Kanske bäst vi sätter över bilstolen ikväll??)

Idag ska jag på intervju på en förskola i fosie kl 13.00, imorgon ska jag på intervju kl 10.00 på en förskola i bunkeflo. Nu börjat det ringa en massa ifrån de förskolor jag har sökt.

2 kommentarer:

  1. Mormor ,Annjeanettetisdag, maj 11, 2010

    Tack Katarina pengarna för du vet har inkommit på kontot nu skall bara dom inte glömma ta med det till er haha har haft dessa här nu i flera veckor ,ha det jätte skönt i Blekinge .

    SvaraRadera
  2. Farmor/Katarinatisdag, maj 11, 2010

    Vassego, och tack för hjälpen. Vi får väl leveransen när paret kommer ihåg att ta dem med sig.
    Ni får också ha en skön helg.

    Hälsningar från
    farmor/ Katarina

    SvaraRadera