Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 19 maj 2010

TRÖTT efter en rolig dag =)



Börja dagen med att åka på en intervju på Pluttonens förskola ute i västra innerstaden. Trivdes som fisken i vattnet så jag hoppas jag får det. När det var klart och jag var hemma igen gick hela familjen till parken, där vi träffade Eric´s dagis fröknar. Super mysigt väder och vi bara njöt av tiden tillsammans.





Åt lunch tillsammans sen börja jag jobba kl 13.00. Lugn eftermiddag med massa bus ute, vi åt mellanmål ute. Sen kl 17 när jag slutade hade vi ute fest i regnet..... som tur var så ös regna det inte utan bara smått hela tiden. Vi hade pick nick med föräldrarna och vi hade hyrt in en liten ponny som barnen kunde åka bakom. Det var jätte trevligt och jag kommer helt klart att sakna många av föräldrarna när jag lämnar stället =) HOPPAS HOPPAS

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du får en tjänst som du trivs med och all personal, för då fungerar allt så mycket bättre.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Jag håller med förra skrivaren i allt

    SvaraRadera
  3. Jag ser någon som behöver börja träna igen... PETER!

    SvaraRadera