Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 5 maj 2010

Underbara monster!!

Hämta lilleman lite efter 15 idag, de var ute när jag kom och lekte på gården. Eric åkte bakom på en cykel som är som två cyklar fast de sitter ihop och det är bara en som trampar. Han var så söt när han log mot mig när de cykla förbi. Han brukar åka bakom de större barnen och alla vill att han sak åka med de. Han lekte så fint så vi stanna en stund innan vi gick hem och började med maten. Idag blev det lax & potatis, Eric älskar fisk och han åt två stora portioner =) Vi busade med bilarna och jag körde på hans mage så han skratta en massa. Sen skulle han göra likadant så jag skrattade och då började han skratta ännu mer. Något han inte alls gillade utan rös när han tog på det var mitt band som jag har fått av sjukgymnasten. Ett latex band som jag ska träna min fot med. Eric tog på det och gjorde väldens min.
Sen massa bus innan det var dags att hoppa i sängen. Inga som helt problem det i häller utan han tar sin filt, pekar på sin napp burk och väljer ut vilka nappar som ska sova med honom. Han hör på Emil och somnar =)

Nu ska jag hoppa i sängen och sova...leta precis efter Whiskey för han är inte där jag är och om han inte ligger i datarummet så brukar han ligga i köket. Men där var han inte utan han ligger och sover sidan om Eric på golvet. Min underbara lilla håriga hund =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar