Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 31 maj 2009

Helgen


Helgen har varit riktigt skön! Mycket sol och god mat som det alltid är i Blekinge. Denna helgen har jag haft med mig pappas kamera...så jag tror att jag och Peter har nog tagit runt 200 bilder. Det är så himla kul att fota med den kameran för bilderna blir så bra. Eric har börjat att sitta mer och mer stabilt nu. Nog bara några dagar till så kan han det också. Eric har badat för första gången ute =) Mycket sol och ute vistelse för oss denna helgen...så Eric är helt slut. Sov hela vägen hem ifrån Blekinge. Han sover nu och jag ska också snart gå och lägga mig. Ser på galan på tv4 nu. Peter ser på film på datan...tycker antagligen att det inte var kul att se galan med mig...hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar