Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 8 maj 2009

Vaken INGEN!!!

Klockan är fem över tre! Eric börja redan kl 01 med att inte böka omkring. Amma honom och la över honom i sin säng igen. Han fortsatte att böka omkring och smågnälla. Gjorde allt för att få honom lugn igen. Men nej....de små fina blå ögonen var klar vakna och han bara log mot mig jo mer jag försökte få honom att somna. Inget hjälpte ...amma honom igen...men han ville inte ha...bara leker med sina fötter och ligger och pratar. Nu ligger han i sin vagn och små gnäller....JAG VILL BARA SOVA!!! Är så himla trött och känner verkligen att checka in Eric någonstans och bara sova. Men jag får väl sova om några år =)
Idag åker vi iväg till Blekinge...träffa Peters mamma och Mats, Peters bror med flickvän. Hanna och Christian...de har vi inte träffat på länge så ska bli kul.

Vet inte alls vad jag ska göra nu........vänta ut lilleman till han somnar igen. Hoppas på snart!

2 kommentarer:

  1. checka in honom här då och åk hem och sov
    mamma

    SvaraRadera
  2. Jag kan också ta Eric en natt i Blekinge, efter att han har fått mat. Det ordnar vi.
    Katarina

    SvaraRadera