Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 28 maj 2009

Shopping idag igen =)


Gigio Dress SEK 249, Vila - NELLY.COM


När Peter kom hem ifrån jobbet idag så fick han ta lilleman ett tag för jag kände att jag ville vara lite själv. Så jag cykla ner till entré och shoppa lite. Det blev en klänningen i videon, en behå, rosa leggings och fästing halsband till Whiskey. Man blir på bättre humör av att handla och de som känner mig vet om att jag är inte den som spenderar pengar utan jag brukar vara väldigt snål. Men jag har fått lite extra pengar nu när jag har gjort lite beställningar av mina smycken + att det är morsdag på söndag så Peter tyckte jag skulle köpa något från han och Eric.
Nu sover lilleman och jag ska sätta mig ner och fortsätta med mina beställningar. Är det någon som vill ha något av smycken som jag har lagt upp är det bara att höra av sig till mig via min email: cicci_1983@hotmaiil.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar