Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 28 maj 2009

Tur jag har dig trollunge =)


Sitter här och tårarna rinner ner för mina kinder. Jag kommer inte få lov att gå upp med mitt examens arbete nu i juni...det är inte tillräckligt än. Tråkigt men sant! Det som jag stör mig mest på är att hon som skulle sätta betyg på det godkände det men hon är sjukskriven så jag fick en annan och hon tyckte inte att det var bra nog. Så jag ska fixa lite på det..inte mycket men ändå så är det hemskt tråkigt. Ska skicka ett mail och höra när nästa inlämning är.

Tårarna rinner men jag har en lite trollunge som får mig på bättre humör igen. Bilderna är tagen ifrån dagens lunch. På menyn var det spagetti och köttfärssås med päron pure till efterrätt.

2 kommentarer:

  1. Gumman lilla jag är så ledsen för din skull,typiskt otur .Kan du inte kräva att få henne som gokännde det från början .
    Älskar dig
    mamma

    SvaraRadera
  2. Jättetråkigt att det blir så. det är lite som med Patrick.
    Jag förstår inte att de ser så olika på ett och samma arbete. Har du fått reda på vad hon vill att du skall ändra på?
    Du fixar det, men det är jättetrist.
    Många kramar från
    katarina

    SvaraRadera