Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 23 maj 2009

Nattning


Det går verkligen framåt med nattningen nu. Inga som helst bråk! Jag ammar honom, sen när han har ätit klart så lägger jag honom i hans säng. Läser eller sjunger för honom en stund, utan att röra vid honom. Så han hör mig men han somna själv. Funkar hur bra som helst =)

Idag har vi varit hemma under hela förmiddagen, Eric vakna lite över halv 8 och sen somna han inte försen efter lunch. På menyn idag för honom var det kyckling med pasta och banan/persiska efterrätt. Men lilla son äter som en liten häst....undra var han har fått det ifrån?? =) Sen somna han runt 12 och vi gjorde vi oss, för vi skulle träffa Adrijanaentré kl 13. Eric vakna precis lagom till vi skulle gå och somna om när vi kom in på entré Han sov medan vi var där, hela 3 timmar.


Nu sover vårt lilla monster och vi ska ta det lugnt och bara mysa. Plus jag måste fixa lite presenter...så jag ska fixa lite smycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar