Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 20 maj 2009

Jag lyckades =)


Eric har det svårt att slappna av när han väl börja bli trött. Så jag har börjat sjunga för honom, men det känns så tråkigt... kan inte så många vaggsånger. Så idag tog jag fram en av böckerna och börja läsa om pippi till honom. Direkt så bara låg han och kolla och lyssna på mig. Det tog nog 3 sidor sen så somna han. Så jag ska försöks hålla denna metod och se om det funkar i längden. Jag får hålla er uppdaterade =)

Jag har 4 skattkammarböcker... ska införskaffa färgerna:
gyllene, silvrig, svart & röd.
Om ni ser dessa på extra pris någonstans så kontakta mig =)

1 kommentar:

  1. Det är redan en på väg till Eric från farmor och farfar Mats. Det är en silver så köp inte den.
    Kramar

    SvaraRadera